Tuesday 4 November 2014

Salam semua, entri kali ni Syiffa nak kongsikan kelebihan minyak ikan Shaklee atau di panggil OMEGAGUARD berbanding minyak ikan yang lain. Bukan nak promot semata-mata sebab Syiffa jual Shaklee tapi Syiffa nak berkongsi maklumat kenapa ia sangat berbeza dengan minyak ikan yang ada di pasaran sekarang.  Dan bagi Syiffa, anda semua patut tahu sebagai pembeli atau pengguna. Kan...????


Antara kelebihan Omegaguard Shaklee adalah

KAEDAH PENYULINGAN YANG TERBAIK
✔️ Omegaguard ini melalui kaedah penyulingan proprietari tiga molekul yang mana bagi memekatkan asid lemak omega3 yang tulen. Ia adalah kaedah yang berteknologi tinggi yang di panggil kaedah ultratulen bergred farmaseutikal.
* tidak semua pengeluar minyak ikan menggunakan penyulingan proprietari tiga molekul, kalau ada pun hanya melalui 1x atau 2x. Sebab kaedah ini adalah kaedah yang mahal. Shaklee sahaja yang melalui 3x proses penyulingan yer, harga Shaklee tawarkan pun memang mampu milik, benda berkuliti tinggi dan terpilih kan? 
✔️ Teknologi yang di pakai akan menyingkirkan bahan bahaya seperti plumbum, arsenik,merkuri etc.
✔️ Kebanyakkan minyak ikan yang ada di pasaran melalui proses penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah ini akan mengurangkan nutrien yang terdapat dalam minyak ikan dan tak boleh menapis kandungan logam yang berbahaya. 

MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA
✔️Menggunakan ikan Shaklee diektrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk. Seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Ikan-ikan ini mempunyai tahap merkuri yang terendah. Dan kajian juga menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yg sangat tinggi berbanding ikan lain. Yang mana mampu merendahkan lemak dalam darah. 

ASID LEMAK LENGKAP
✔️Asid lemak yang terdapat dalam minyak ikan Shaklee mengandungi 7 asid lemak yang diperlukan oleh badan, DHA, EPA, HPA, ETA,SDA, DPA etc. Omega-3 adalah asid lemak yang tidak boleh di hasilkan oleh badan jadi kita kenalah ambil daripada makanan ataupu supplement. 

PALING TINGGI DHA & EPA
✔️ Minyak ikan Shaklee mengandungi kandungan EPA & DHA yang tinggi jika di bandingkan dengan minyak ikan yang lain.1 kapsul Omegaguard mengandungi 905mg asid lemak Omega EPA & DHA. 


Gambar 1: Menunjukkan perbezaan kandungan antara minyak ikan Shaklee dengan yang lain. 

Sebab tu Syiffa memang jatuh hati dengan Minyak ikan Shaklee berbanding yang lain. 1kapsul TINGGI KHASIAT, dahla guna ikan yang PALING RENDAH BAHAN BAHAYA, ditambah pula dengan 3x PENYULINGAN. Memang superb..!! 

Tambahan bulan ni sempena promosi Omegaguard Syiffa tak nak ketinggalan untuk merasa untung nya bila ber'OMEGA dengan Shaklee. 

Kalau anda jenis CEPAT LUPA tambahan selepas melahirkan akan, susah nak ingat sesuatu perkara, ada masalah BERAT BADAN, KOLESTROL TINGGI, dan nak KULIT CANTIK anda memang tergolong dalam kalangan WAJIB AMBIL MINYAK IKAN. 😁



Semoga informasi ni dapat memberi manfaat buat anda. 

Berminat untuk mencuba ? Hubungi ;

NurSyiffa Sobri
Whatsapp /  Call ☎️ : 012-667 3779 
FB: NurSyiffa Sobri
Email : nursyiffa_sobri@ yahoo.com
COD: Gombak, Wangsa Maju, Taman Melati, Batu Caves.


0 comments:

Post a Comment