Friday, 28 November 2014

Posted by nursyiffa sobri Posted on 23:28 | No comments

TESTIMONI : SET RESDUNG SHAKLEE


Salam pembaca sekalian, 

Harini Syiffa nak kongsikan testimoni adik ku Aween yang ada masalah resdung tahap kritikal. Tak adalah tahap sampai nak kena operate tapi memang nampak sangat tahap allergik yang kena bendung. 

Zaman anak dara ni makin banyak la nak merayau naik, tambahan sang jerawat yang comel nak tumbuh kat muka. Nak interrprem. Alahai..kecian. Eh ..!! Jangan ingat jerawat ni masalah kecik okay, boleh buat hilang rasa hilang konfiden. Kadang-kadang rasa down tak tentu hala tau. Lubang-lubang kat muka tu,,sampai ke tua tau melekat.

So better kita tanggani awal-awal. 

Gambar 1 : inilah gambar sebelum dan selepas guna Set Resdung Shaklee

HEALING CRISIS
Pada awal pengambilan, memang terdapat kesan sampingan yang di panggil healing crisis. Muka semakin berjerawat, mestilah gelabah kan bila jadi macam ni, tapi Syiffa nasihatkan untuk terus ambil supplement dan banyakkan minum air masak. 

Healing crisis adalah salah satu tanda badan kita bertindak balas dengan supplement. Ia petanda bagus, kerana ia membuktikan tubuh badan kita masih mampu bertindak balas. Ia menunjukkan tubuh badan kita tengah 'pulih'. Supplement bertindak memenuhi keperluan badan yang kurang. Sebab itu ia bertindak balas. 

Nasihat Syiffa jika anda mengambil supplement Shaklee dan mengalami beberapa petanda sila KONSISTEN untuk ambil supplement, KURANGKAN DOS pengambilan dan juga BANYAKKAN pengambilan AIR MASAK. 

BERJAYA PULIH

Konsistensi dalam pengambilan supplement berjaya memulihkan keadaan kulit. Tak ada lagi BERSIN sampai MERAH MATA, ALERGIK SEMAKIN BERKURANG ( seafood & habuk). Yang paling syok sekali KULIT MUKA DAH TAK BERJERAWAT. yeay..happy for her. 

Anda mengalami masalah resdung juga? Boleh hubungi saya untuk cadangan pengambilan supplement. Syiffa akan bantu anda dengan memberi cadangan hanya yang terbaik. 

Anda boleh hubungi saya di :

NurSyiffa Sobri
📧 nursyiffa_sobri@yahoo.com
Page FB: Diari Seorang Ibu


0 comments:

Post a Comment